ID kaardiga ei saa internetis autoriseerida?
ID kaardi tarkvara ei lase dokumenti digiallkirjastada?
Arvuti ei loe ID kaarti – ja kuvab teate, et kaarti ei ole lugejas?
Sinu arvutisse on paigaldatud ID kaardi tarkvara, kuid see ei lase digiallkirjastada, ei tunne ära ID kaarti või on allkirjastamisprobleemid veebis? Kuna ID kaart annab meile võimaluse dokumente allkirjastada, end autoriseerida näiteks veebipangas või näha isiklikke andmeid eesti.ee portaalis, on tegemist keerulise ja kõrgelt turvatud süsteemiga. See tähendab, et kaardi kasutamist ja allkirjastamist lubav tarkvara on samuti keerulise ehitusega ning selle kasutamise käigus võib esineda probleeme.
Soovid abi ID kaardi tarkvara seadistamisel või teada saada, miks ei ole võimalik digiallkirjastada? Või ei näe arvuti ID kaarti?
Tule Netiabisse ja võta kaasa nii oma arvuti, ID kaardi lugeja kui ka ID kaart koos paroolidega. Saame murele jälile ainult siis, kui meil on koos võimalik läbi teha kogu allkirjastamise / autoriseerimise protsess ja mure taasluua.
Millised on peamised probleemid ID kaardi tarkvaraga?
Mured ID kaardi tarkvaraga ja ID kaardi lugejaga võivad tekkida mitmes kohas – probleeme tekitab nii aegunud ja uuendust vajav tarkvara, kuid mõnikord ka ID kaardi lugeja, mis ei suuda kaarti tuvastada. Vahel on kahjustada saanud ID kaardi kiip ning tihti ei saa ID kaardiga veebis allkirjastada, sest brauseris on keelatud “token signing” laiendus.
Saame aidata erinevate ID kaardi tarkvara ja digiallkirjastamisega seotud probleemidega. Tule Netiabi Hoolduskeskusesse Saku 13, Tallinn – ja võta kiire lahenduse leidmiseks kaasa nii arvuti, ID kaardi lugeja kui ka kaart koos paroolidega.
Müüme ka mitmete teiste levinud programmide litsentse ja aitame vabavara paigaldusega: