E-postil Outlookis on sünkroniseerimisprobleemid?
Vajad abi e-posti aadressi seadistamisel Outlookis?
Vanemad kui 2 nädala tagused kirjad ei ole Outlook postkastis näha?
Tihtipeale võib oma isikliku või töö e-posti aadressi seadistamine Microsoft Outlookis ebaõnnestuda ka siis, kui püüad jälgida täpselt teenusepakkuja juhiseid. Aitame e-posti Outlookis seadistada ja tööle saada olenemata sellest, kas tegemist on e-postiga Zone serveris, Gmailis või Online.ee-s. Seadistame e-posti Outlookis nii lauaarvutis, sülearvutis kui ka telefonis või tahvelarvutis.
Millised on peamised probleemid e-posti seadistamisel Outlookis?
Tihti saavad kasutajad e-maili seadistamisega iseseisvalt hakkama, kuid siis hakkavad kummitama probleemid – erinevates arvutites ei ole sama e-posti aadressi postkastid sünkroniseeritud. Või ei näe “sent mail” kausta. Või ehk on vanemad kui 2-nädalased kirjad postkastist kadunud?
Aitame erinevate e-posti seadistusega kaasnevate murede lahendamisel Outlookis. Kui Outlook programmi ei ole, aitame selle eraldiseisva litsentsi hankimisel või soovi korral paigaldame kogu Microsoft Office programmide komplekti.
Müüme ka mitmete teiste levinud programmide litsentse ja aitame vabavara paigaldusega: