Saada remonti vajav seade kulleriga või pakiautomaadiga

Võimaldame klientidel saata oma seade Netiabisse kullerteenusega.

Pärast tööde lõppu saadame seadme kulleriga tagasi.

Võta meiega ühendust ja selgitame täpsemalt, mida seadme kulleriga saatmiseks teha.

Kuidas käib seadme kulleriga saatmise protsess?

  • Võtke ühendust Netiabi Hoolduskeskusega läbi alloleva kontaktivormi, e-postil netiabi@netiabi.ee või telefoni +372 5850 1010. Uurime teilt vajaliku info ja saadame kulleri seadmele järgi.
  • Pakendage oma seade turvaliselt arvestades kullerteenuse iseloomu. Netiabi ei vastuta kullerteenuse käigus tekkinud kahjustuste eest, mis on põhjustatud seadme turvalisuse tagamiseks ebapiisavast pakendamisest.
  • Lisage oma seadme juurde täiendavalt kontaktandmed – täisnimi, telefoninumber ja e-post, et meie tehnikul oleks lisaküsimuste korral mugav teiega ühendust võtta. Lisage ka probleemi kirjeldus.
  • Võtame remonditööd ette üldjärjekorra aluses. Teeme seadmele veatuvastuse ja remondipakkumise.
  • Pakkumise sobivuse korral remondime seadme – riistvaraliste probleemide puhul tellime ja paigaldame vajalikud varuosad.
  • Anname seadme remonditööde lõpetamisest märku ja saadame selle teile tagasi kulleriga või mõnel teisel eelistatud viisil.

Kuidas saata seade pakiautomaadiga?

  • Pakendage oma seade turvaliselt arvestades pakiautomaadi teenuse iseloomu. Netiabi ei vastuta seadme transpordi käigus tekkinud kahjustuste eest, mis on põhjustatud seadme turvalisuse tagamiseks ebapiisavast pakendamisest.
  • Saatke oma seade Donte Ärikeskuse Omniva pakiautomaati. DPD või Smartposti automaatidesse saatmine kokkuleppel – võtke enne ühendust!
  • Kontaktisikuks saatmisel võib kirjutada Anton Rütman, telefoniumbriks määrake +372 5850 1010.
  • Lisage oma seadme juurde täiendavalt kontaktandmed – täisnimi, telefoninumber ja e-post, et meie tehnikul oleks lisaküsimuste korral mugav teiega ühendust võtta. Lisage ka probleemi kirjeldus.
  • Võtame remonditööd ette üldjärjekorra aluses. Teeme seadmele veatuvastuse ja remondipakkumise.
  • Pakkumise sobivuse korral remondime seadme – riistvaraliste probleemide puhul tellime ja paigaldame vajalikud varuosad.
  • Anname seadme remonditööde lõpetamisest märku ja saadame selle teile sobivasse pakiautomaati tagasi või korraldame vastavalt kokkuleppele tagastuse mõnel teisel viisil.

Kasutame seadmete transpordiks usaldusväärseid partnereid, kellega oleme saavutanud aastatepikkuse eduka koostöö:

Milliste teenustega saame Teid veel aidata?

Võtame nii seadmete kui ka oma klientide ohutust tõsiselt ning seetõttu teeme omalt poolt kõik, et elektroonikaseadmete transport toimuks turvaliselt. Oleme oma teenuseid täiendanud, et muuta need klientidele paindlikumaks ja lihtsamini kättesaadavaks. Lisaks seadme transpordile kullerteenusega on oma elektroonikaseadmete remondiks ja hoolduseks ning teisteks IT-töödeks võimalik veel kasutada järgnevaid täiustatud teenuseid:

Seadmete express check-in

Võimaldame oma seade üle anda teenindajaga kokku puutumata. Jättes oma seadme koos kontaktandmetega express check-ini on võimalik teenindajale anda kaugteel infot probleemse seadme kohta.

Kaughaldus

Kaughalduse abil saame luua ligipääsu Sinu arvutisse kaugteel, et lahendada kõiki enamlevinud tarkvaraprobleeme – alates ID kaardi tarkvara seadistamisest kuni arvutiviiruste eemaldamise ja Outlook-i seadistamiseni.

Kullerteenus seadmete saatmiseks ja tagastamiseks

Kasuta võimalust oma seade meile saata ja ka tagasi saada kullerteenuse või pakiautomaadiga! Kasutame transpordiks usaldusväärseid partnereid.

Soovid remonti vajava seadme saata kulleriga või pakiautomaadiga? Võta meiega ühendust ja selgitame lähemalt, kuidas seda teha!










    +372 5850 1010

    NETIABI HOOLDUSKESKUS
    (Infolink Grupp OÜ)

    Saku 13, Tallinn 11314
    Reg.nr. 11181826
    KMKR EE101023177

    Vaata, mida kliendid ja koostööpartnerid on Netiabi teenuste kohta öelnud

    Top