Riigis valitseva eriolukorra tõttu võimaldame klientidel anda oma seade üle express check-in meetodil. See tähendab, et remonti vajav seade on võimalik toimetada Netiabi Hoolduskesksusesse teenindajaga kokku puutumata, säilitades turvalist distantsi.
Express check-in eeldab, et klient toob remonti vajava seadme ise Netiabi Hoolduskeskusesse kohale, kuid saab samal ajal vältida inimkontakti. Check-in protsess toimib järgmiselt:
Meie jaoks on oluline nii seadme kui ka kõigi osapoolte ohutus. Selle tagamiseks oleme omalt poolt võtnud kasutusele lisameetmed ja oma teenuseid täiendanud. Lisaks express check-in teenusele pakume seadmete riistvara- ja tarkvaraprobleemide lahendamiseks paindlikult ka järgmisi teenuseid:
Kaughalduse abil saame luua ligipääsu Sinu arvutisse kaugteel, et lahendada kõiki enamlevinud tarkvaraprobleeme – alates ID kaardi tarkvara seadistamisest kuni arvutiviiruste eemaldamise ja Outlook-i seadistamiseni.
Aitame ehitada kaugtöö lahendusi, püstitada virtuaalkontoreid ja videosildasid – et muutunud olukorras muuta kaugtöö lihtsamaks ja mugavamaks.
Kasuta võimalust oma seade meile saata ja ka tagasi saada kullerteenuse või pakiautomaadiga! Kasutame transpordiks usaldusväärseid partnereid.
NETIABI HOOLDUSKESKUS
(Infolink Grupp OÜ)
Saku 13, Tallinn 11314
Reg.nr. 11181826
KMKR EE101023177
“Valisime juba ammu oma partneriks Netiabi. Vahest on vaja kiiresti abi, Netiabi on alati seda meile pakkunud. Teenused on kiired ja kvaliteetsed. Soovitan.”
IT-osakonna juht
“Netiabi näol leidsime endale IT partneri, keda oleme ammu otsinud. Netiabi spetsialiste iseloomustab pühendumus, suurepärased teadmised ja valmisolek katsetada ning leida uusi lahendusi.”
juhataja