Laeval Anastasia ehitasime enne laeva liinile jõudmist välja nii infovõrgud kui ka restoranide ja baaride töökohad ja kassasüsteemid. Kaasajastasime kaabelduse, vahetasime välja suure osa laeva monitoridest LCD ekraanide vastu ning seadistasime need näitamaks laeva süsteemidest kuvatavat infot, ka juhtimissüsteemide ja monitooringusüsteemide videopilti. Paigaldasime juhtimissüsteemidele lisamonitore, dubleerisime monitore kuvamaks sama infot erinevates asukohtades ja palju muud.
Paigaldasime laeva Anastasia kajutitesse kõlaritesüsteemi, et kaptenisillalt oleks võimalik reisijatele sõnumeid edastada. Teostasime töid ligi 400-s kajutis hoolimata asjaolust, et laev oli liinil juba kasutuses. Netiabi tehnikud viibisid kuu aega laeva pardal, kasutades kõlarite ja kaabelduse paigalduseks ajavahemikke, mil laeval reisijaid ei olnud.
Töötasime välja ka erilahendusi, nagu tagurduskaamerad sadamas manööverdamisel laeva asendi jälgimiseks. Lõime süsteemi, mis hädaolukorra puhul ühendab teadete edastamiseks laeva kõik kõlarid kaptenisillaga. Samal ajal hakkab kõigis televiisorites tööle evakueerumisprogramm hoolimata sellest, millises režiimis need parasjagu on.
Samuti ehitasime laevale Wifi võrgu, mis lülitus ümber vastavalt selle riigi teenusepakkujale, millisele laev parasjagu kõige lähemal viibis. Selleks tarbeks ehitasime antennide süsteemi, mis vastavalt laeva asendile riigi ranniku suhtes suudaksid kõige efektiivsemalt signaali püüda, tuues seeläbi olulise kokkuhoiu satelliitandmeside kasutamata jätmise arvelt. Ehitasime koostöös mobiilsideoperaatoriga kogu laevas toimiva mobiilsidevõrgu ning televisioonisüsteemid.
Tegelesime ka projektijuhtimisega, leides ise vajalikud mobiilside- ja internetioperaatorid, kassasüsteeme haldava ettevõtte, ja teised koostööpartnerid, kellega koostöös loodud lahendused toimima panna. Tegemist oli sisuliselt „võtmed-kätte“ lahendusega, kus laevaoperaatoril oli tarvis vaid laev liinile sõitma panna. Lisaks süsteemide välja ehitamisele pakkusime laevas välja ehitatud võrkudele ja infosüsteemidele tehnilist tuge.
Teostatud lahendused ja erilahendused:
Regulaarsed IT hooldus- ja haldustööd:
Mõned ettevõtted, kes on usaldanud oma igapäevased IT-tööd Netiabi hooleks